آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

این کارشناس دینی برنامه تلویزیونی سمت خدا، افزود: فرهنگ غالبی در سال های اخیر فراگیر شده است که آن فرهنگ مادی به نام غرب است که زن را از زن بودن، همسر و مادر بودن پشیمان می کند.

وی با اشاره به تاریخ دنیای غرب، افزود: دنیای غرب با وجود نظم، قانون پذیری و وجدان کاری از نظر خانواده و جایگاه زن سقوط کرده است.

حجت الاسلام عالی با اشاره به آمار بالای طلاق در غرب، افزود: در فرهنگ غرب زوج های جوان بدون ازدواج و زوج های هم جنس در کنار هم زندگی می کنند که این امر بیانگر سقوط خانواده و محور خانواده زن در غرب است.

به گفته وی تا اواخر قرن 19 میلادی زن در کل دنیای غرب به عنوان موجود درجه دوم محسوب می شد و با وجود کار کردن، حقوقش به همسر و پدر تعلق می گرفت.

حجت الاسلام عالی اظهار کرد: بعد از انقلاب صنعتی در غرب کارخانه داران انگلیسی قانونی به مجلس پیشنهاد دادند که زنان حق مالکیت داشته باشند که در واقع دلشان برای سود و سرمایه خود سوخته بود که با استخدام کارگران زن از نیرویی ارزان قیمت با پرداخت حقوق کم بهره گیرند.

وی به خدمت دوم کارخانه داران انگلیسی به زن اشاره کرد و افزود: با به راه انداختن ماشین های صنعتی، تولید های انبوه به وجود آمد و کالاهای زیادی تولید شد که برای فروش این کالاها به مشتری های بیشتری نیاز بود که این کار با تبلیغات از طریق جذابیت های زنانگی برای فروش استفاده کنند.

این کارشناس دینی افزود: در شش کشور حاشیه خلیج فارس از قبیل بحرین، امارات، کویت، قطر، عمان و عربستان، یک شبکه تلویزیونی فعالیت می کند که کار آن فقط تبلیغات کالا است و 90 درصد این تبلیغات برای فروش کالاها از زن صورت بهره گرفته شده است.

وی به سومین کاری که دنیای غرب در حق زنان به جا آورده اشاره کرد و افزود: اگر زن و مرد در سنین جوانی بخواهند ازدواج کنند تعهد خانواده را به دوش می گیرند و نیروی کار کم می آید به همین خاطر سن ازدواج را با آزاد کردن بی بند و باری خیابانی بالا بردند تا زن و مرد نیازی به ازدواج نداشته باشند.

حجت الاسلام عالی سومین تجارت جهانی بعد از تجارت اسلحه و مواد مخدر را تجارت زن و کودک دانست و افزود: تجارت زن و کودک همانند سایر کالاها با صادرات از کشوری به کشور دیگر صورت می گیرد و از زن به عنوان ابزار فروش کالاها استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: غرب به جای اینکه از عاطفه، مدیریت، هنر، خلاقیت، علم و انسانیت زن استفاده کند از آن به عنوان نیروی ارزان قیمت و ویترین جهت فروش کالاها استفاده می کند.

وی تاکید کرد: زن مسلمان شیعه نیازی ندارد که وامدار آن فرهنگی باشد که این بلا را بر سر زن و خانواده آورده است چرا که در دین اسلام الگوهایی همچون حضرت زهرا(س) ، حضرت خدیجه کبری(س) و حضرت زینب وجود دارد که یک نقطه سیاه در زندگی آن ها وجود ندارد و در قله های نورانیت و پاکی می درخشند.

حجت الاسلام عالی افزود: زن اگر خودش باشد، با نجابت، حیاء، حجاب و عاطفه خود می تواند به جایی برسد که مرد به گرد پایش هم نمی رسد.

به گفته وی زن در وهله اول باید خودش باشد و در مرحله دوم همسر خوبی باشد که آرامش را در خانه فراهم کند و در وهله سوم مادر خوب و محور تربیت باشد اگر به این سه شرط رسید می تواند به سمت مشاغل اجتماعی برود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 25 فروردين 1394برچسب:, ] [ 11:52 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب